Tuesday 18 December 2012

YOU :')

hollowww.. i'm back guyss..
setelah sekian lama menyepi baru harini i nk update my blog's
so waddup? how holiday? vacation mana je? hee, apaapa pun take care kay..
"YOU"? jyeahh youu!! laa.. haha..
kay harini i nak citer pasal dia, yg semakin busy dan busy dan sangat busy.. huhh -,-

dah dua hari bersengkang mata tunggu dia walaupun dia tak suruh tapi agak disapointed laa bila dia tak online kan.. walaupun i tahu yg dia busy, tapi i still nak tunggu :3
but semalam malam dia online, okey time tu dalam hati i macam "weii!! hm kay, hmm.. kay nak menangis please" :( nak menangis sebab happy + sedih + jealous + macammacam lagii laa :'> and i sempat laa berTweeting dengan dia.. haa, pagi tadi pun sama dia unline juga..

hmm,
rinduu gilaa nak IM dengan dia and borak lelama.. tapi sebab keadaan tak mengizinkan so kena laa redha :'3
sebenarnya i akan jadi gelisah tak tentu pasal bila check dia punya twitter profile and takde apaapa update untuk hari tersebut.. hmm, risau takut dia tak sihat ke apa ke..

hm, actually i tengah not in mood.. and i pun taktahu nak cerita apa pasal dia, sebab apa yg rasa sekarang tak dapat nak luahkan dengan kata kata mahu pun ayat dan tulisan..
pendam itu lebih bagus, dari meluahkan.. sebab nanti mula ada je yg nak salah anggap.. hmm..

Dear Haters: stop laa dari membenci saya sebab ia akan membuang masa korang je, dunt worry laa, dia tak mungkin jadi milik saya, sebab saya tak layak macam "korang" yg rasa layak sangat tuu.. saya hanya mampu berangan dan bermimpi yg di akan jadi milik saya.. so saya nk minta maaf if saya buat korang benci saya.. saya takde niat nk buat macam tuu pun sebenarnya.. btw i'm so sorry because i can't stop love him but i'll be PRETEND to you guys like i'm don't have a feel on him..

MHBNH: awak, saya rindu awak.. dan saya tahu awak tahu saya memang rindu awak -,- kayy jangan risau saya sentiasa mendoakan yg terbaik untuk awak.. saya sayang awak selamanya.. dan itu tak akan pernah berubah sampai bila bila.. sorry kalau saya buat awak rasa apa yg saya cakap tuu macam minta lempang je, tapi itu laa hakikat sebenarnya.. saya sentiasa menyayangi dan merindui awak.. take care tauu.. ingat semua pesan pesan saya selema nii kayy.. Assalamualaikum..


Lot's of love,
arinaazlan

No comments:

Post a Comment