Wednesday 9 January 2013

dulu sekarang? AYAH!!

hollooww mollowww..
kay tajuk pun dah macam pelik kan? hmm.. harini i nak share about life i yg dulu dan sekarang..

seriously, i rindu sangat life i yg dulu, yg sentiasa bahagia, senyum, dan selalu ketawa..
macam mana besar pun problem yg i hadapi, i mesti dapat selesaikan dengan mudah.. sebab dulu ada orang yg selalu dengar masalah i, selalu sokong apa yg buat, selalu teman i bila happy, sedih, marah, kecewa, bahagia.. tapi bila orang tuu dah takde semuanya berubah..

hmm, sekarang i jadi cepat marah, mudah menangis, dan cepat rasa down..
alangkah bagusnya kalau i ada mesin untuk kembali kemasa lalu.. senang cerita, i memang tak happy dan takpernah rasa happy sejak oang tuu takde.. nak tahu siapa orang tuu? orang tuu Mohamad Azlan bin Mohamad, arwah ayah i.. hmm

ye, memang i still ada mama, along, angah and yg lain.. tapi dorang semua tak sama macam ayah..
maklum laa i nii anak bongsu and rapat dengan ayah berbanding mama..
apaapa masalh i pun i akan bagitahu ayah.. hmm, ayah je orang yg betul betul faham i.. sebab ayah selalu luangkan masa untuk dengar apa yg terbuku dekat hati i..

sekarang nii i jadi seorang yg suka memendap apa yg i rasa.. hmm sumpah sakit.. i tak kuat nk hadapi semua nii sendiri..
tapi ini laa yg dipanggil dugaan kehidupan.. i sentiasa memohon supaya kebahagian akan singgah lagi dalam kehidupan i.. walau pun hanya untuk semantara, sebab i teringin nk bahagia macam dulu.. hmm :'<

kadang kadang i rasa macam cemburu tengok kawan kawan i yg happy je dengan ayah dorang..
untung korang, korang ada ayah lagii.. ada orang yg akan teman korang disaat senang dan susah.. tapi i? hmm.. i rindu sangat nak peluk ayah, nak cium ayah, nak borak dengan ayah, nyanyi dgn ayah, main gitar samasama, berkongsi cerita.. hmm tapi semua itu tak akan dapat ulang balik..

ayah, alangkah indahnya hidup duin kalau ayah masih ada dengan duin, duin rindu ayah sangat sangat.. ayah banyak sangat benda yg hilang dari hidup duin sejak ayah takde.. duin hilang daya untuk memberi senyuman yg hadir dari hati.. duin perlukan ayah.. walaupun itu tak mungkin akan terjadi lagi.. tapi duin harap ada sesorang yg akan membawa kembali segala yg duin ada dulu.. duin sayang ayah sangat sangat.. semoga ayah tenang disana.. :'<

ireallymissyouMohammadAzlanBinMohamad

MohamadAzlanBinMohamad  -ayah yg terbaik, pendengar yg terbaik, penasihat yg terbaik, selalu ada disamping i tidak kira disaan bahagia atau kecewa, sentiasa ada untuk memberi i semangat..

Sayang Ibu Membawa Kesyurga, Sayang Ayah Kekal selamanya :') ireallyloveyouAyah :'*

Al-fatihah..

Lot's of love,
arinaazlan

No comments:

Post a Comment