Thursday 3 January 2013

persahabatan♡

apa erti persahabatan? bagi i SAHABAT dan KAWAN itu mempunyai maksud yg berbezaa..
and harini i nk cerita pasal sahabat i, k actually i dah pernah cerita pasal dia sebelum nii..

kay, she's is diela.. babe imissyoubadly..
kay semalam i baca blog's dia walaupun dia tulis pendek je, tapi seriously ia membuatkan i menangis..
babe i'm so sorry for all ze mistake i've done.. seriously aku rindu time kite bersama.. tapi tah laa,
aku pun tak faham kenapa aku berubah.. aku selalu cakap "people change but memory can't" now
aku yg berubah, perubahan aku sangat ketara sejak kite nk dekat habis SPM kan.. hmm, aku takde niat pun nk jauh kan diri dan diam kan diri dari kau and yg lain, tapi entah laa babe.. hmm

aku rindu sangat kenangan kenangan kite, time lepak la, time dekat sekolah, time dekat hospital, time dekat rumah kau, rumah aku, senang cerita aku rindu semua tuu :'< mungkin aku takdapat nk ubah dan putakan waktu kembali pada hari hari yg kite lalui selama nii, tapi percaya laa, aku tetap arina azlan yg kau kenal dulu.. aku betul betul minta maaf sebab aku buat kau terasa dgn perangai aku yg makin menyepi dan mendiamkan diri tak tentu pasal, mungkin kau nampak aku agak pendiam sekarang sbb aku itu je laa cara aku nk sorok kan segala kesedihan yg aku rasa :'<

kau jaga diri tau, kau kan sakit, kau jangan kerja kuat sangat.. nanti aku free aku pergi rumah kau k.. aku pun dah lama tak jumpa parents kau and adik kau.. kau pun boleh je datang rumah aku bila bila kau nak..
aku sayang kau sangatsangat, kau la kakak aku, kau lah sahabat aku.. persahabatan kite tak mungkin akan berakhir macam tuu je.. insyaAllah ada masa nanti kite keluar ramai ramai k.. :') take care Azlina binti Mat Ridi ..

Lot's of love,
arinaazlan

No comments:

Post a Comment